söndag 30 mars 2008

ett tag sedan.

ta mitt liv. jag glömde bort att jag hade en blogg. eller nej, jag har bara inte orkat bry mig alls. har försökt glömma att jag lever och har ett liv. att jag har fingrar att skriva med. men nu, ja.. jag får göra en ändring. jag mår ju bra av att skriva. så jag gör det ni igen.

vad har hänt? vad har jag gjort? hmm, antagligen inte så mkt. igår skulle vi på debban iaf. men där kom vi inte in. så vi hamnade väldigt otippat på riche och spyan. och jag mådde illa. inte av folket som man kan tro, nej. utav alkoholen som for runt i mitt blodomlopp. det var en sån där obehaglig känsla. så jag for hem. och gjorde ett stopp på gullmars för mat. sen gick jag hem. det tog mig ganska lång tid. jag går inte så snabbt när jag är full.

sen fick jag telefon. och ja, jag vill åka till gbg. faktiskt.

1 kommentar:

benjamin sa...

Starkt att vända drinkarna ryggen i helgen. Även om promenaden hem är lång. Kanske smärtsam.

Imorgon ska Martin Scorsese visa Shine A light, på Bio Rival. En Stones-dokumentär.
Kom dit, jag kommer känna igen dig. Promise!
//b