onsdag 2 april 2008

en eller två

aldrig mer något Bingo Royale på samma sätt som det en gång var. En Nils, men ingen Mona.

B, synd att jag såg det nu. din kommentar. en färd hem för mig på natten kan vara smärtsam, den jag gjorde i lördags var smärtsam. men ej för smärtsam. hoppas på en träff någon annan dag, på någon annan visning. tipsa mig i god tid.

nu är det snart helg igen. veckorna går fort. för fort ibland. allt närmar sig. för fort. snart vet jag varken ut eller in. eller in eller ut. kan man vrida på det på fler sätt?

ännu en gång skickar jag min kärlek till småland.

1 kommentar:

benjamin sa...

Mona var så jävla cool. Hon stötte på mig o P en gång. Vi var unga, men hon var så intresserad av allt vi gjorde. Vad ska man säga? Ingen åldersnojja där inte. Bingo Royale, där var hon ju så skönt ironisk, nått som mina kompisar fortfarande inte riktigt fattat. ( Programmet sågades helt oförklarligt :-)

J, att du tappar pennan o kommer ifrån bloggen ibland, är bara naturligt. Det var en brud i radion som snackade om att "härbergera" sina tankar o måsten. Hon nämde daglig e-post, mobilsamtal, bloggar..osv...Att bara låta "det" vara några dagar, kanske vecka. Lite som en del gör under industrisemestern. Att först då deras ledighet är över så knäpper de på Tv.n, svarar på mail, skriver blogg el dyl.
Nu ska jag tebax till butiken som har mina tighta linnen. Vårkänslor kanske :-)